úterý 6. srpna 2013

Sarah Mlynowska - Rebelky

Rebelky
Sarah Mlynowska

Originální název: Ten Things We Did 
Nakladatelství: Jota
Počet stran: 324
Vydání v originále: červen 2011
Vydání u nás: srpen 2012

ANOTACE:
2 holky + 3 kluci + 1 dům – rodiče = 10 věcí, které April a její kamarádka Vi provedly a (rozhodně, možná, nejspíš) neměly.
Kdo by se v šestnácti nadšeně nenastěhoval ke kamarádce a nebydlel si pěkně bez rodičů, když se k tomu naskytne příležitost? I když slovo „příležitost“ možná není docela přesné. April totiž musela svému otci malinko zalhat, aby to vyšlo (č. 1: „Lhaly jsme rodičům“). Jinak jsou ovšem ona i její spolubydlící Vi naprosto zodpovědné a schopné postarat se o sebe! Jak se jim vlastně povedlo „Vykašlat se na školu“ (č. 3), „Uspořádat šílenou pařbu“ (č. 8), „Koupit vířivku“ (č. 4) nebo „Ubytovat uprchlíka“ (č. 7), to pro ně zůstává jednou velikou záhadou. (Goodreads)

CO NA TO ŘÍKÁM:
Rebelky jsem četla ten den, kdy jsem dorazila na dovolenou. Po asi osmnácti hodinové cestě, na které jsem spala tak dvě až tři hodiny, jsem chtěla nějakou oddechovku, u které nebudu muset myslet.
A tato kniha oddechovka opravdu byla. Příběh byl od začátku až do konce předvídatelný a téměř ničím překvapivý. Místy mi to taky přišlo nedomyšlené a nereálné. Už jen ta věc, že rodiče je nechali bydlet spolu, aniž by si o tom osobně promluvili a pak si jen mailovali. To mi přišlo minimálně zvláštní.
Ale svůj účel kniha splnila. Je napsaná vtipně a čtivě, takže jsem se u ní nenudila a přitom mi posloužila k vypnutí mozku a zpříjemnění relaxuj na vyhřáté pláži.

HODNOCENÍ:
I když kniha nebyla nic převratného, tak jí díky její čtivosti dávám 3 hvězdičky. 

2 komentáře:

  1. To zní docela solidně, jdu se po tom mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž do toho, i když už asi nejseš cílová skupina čtenářů, ale to já nejspíš taky ne:D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...