pondělí 5. srpna 2013

Ohlédnutí za červencem

Červenec rychle utekl a máme tu srpen. A co jsem všechno během července dělala? Abych pravdu řekla, tak jsem si měla dělat poznámky, protože jak už jsem od začátku května doma a nechodím do školy, tak mi ten čas pomalu začíná splývat :D
Ale tak snad shrnu to hlavní. V červenci jsem byla na pár dní u babičky, kde byly i moje mladší sestřenky (jedné je 9 a druhé 12), takže jsem se nenudila. 
Pak jsem byla doma a užívala jsem si tepla a sluníčka u bazénu na zahrádce. 
Taky jsme s kamarádkou hledaly byt v Brně na nadcházející školní rok. Řeknu vám, byly to nervy, ale už máme smlouvy, tak už se snad nic nepokazí a od září budeme mít kde bydlet. 
A nakonec jsem byla poslední týden v červenci s kamarádkou na dovolené v Chorvatsku. Bylo to skvělý a vůbec se nám nechtělo jet domů. Na konec článku přidám nějaké fotky ;)

CO JSEM V ČERVENCI VIDĚLA?

Seriál, který jsem v červenci sjížděla ve velkém byl Gilmorova děvčata. Viděla jsem celkem 53 epizod. A i když už se na seriál dívám po několikáté, tak je pořád stejně dobrý, jako když jsem ho viděla poprvé. Dále jsem se dívala na seriály, které se momentálně vysílají. Byl to seriál Switched at Birth, ze kterého jsem viděla 2 epizody. Dále The Fosters, ze kterého jsem viděla 4 epizody. Z Pretty Little Liars jsem viděla prvních 6 epizod čtvrté řady. A pustila jsem si první díl seriálu The White Queen.
Celkem jsem za červenec viděla 66 epizod z 5 různých seriálů. 

CO JSEM V ČERVENCI PŘEČETLA?

V červenci jsem stejně jako v červnu přečetla celkem 7 knih. Byly to knihy:
Lauren Oliver - Rekviem
Nicholas Sparks - Bezpečný přístav
Patricia Briggs - Dvojí spravedlnost
Ilona Andrews - Magie mrtvých
Sarah Mlynowska - Rebelky
Lauren Oliver - Chvíle před koncem
Gordon Reece - Myši 

CO JSEM SI V ČERVENCI KOUPILA?
V červenci jsem se s nakupováním držela při zemi a koupila jsem si jen 2 knihy. 
Chvíli před koncem mám z albatrosmedia, kde měli slevy a poštovné zdarma. 
A Velikost XL jsem si koupila od Cathy.




Slíbené fotky z dovči :)





Moje nadšení ze zmrzliny :D

Já s Mončou :)

2 komentáře:

  1. Switched at Birth som volakedy videla, asi mám za sebou 1. sériu, len potom bola pauza a ja som myslela, že seriál ani neobnovia, takže až teraz som zistila, že existuje 2. séria 8D Možno raz si dám re-watching do 1tky, ale zase až tak moc ma to vtedy nebavilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se teda Switched at Birth fakt líbí. Sice bych většinu času nakopala Dapfne do zadku, ale jinak s tím nemám problém :D Ale líbí se mi to nenásilné zasvěcení do života neslyšících a ještě je super, že je opravdu hrají neslyšící...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...