pondělí 5. srpna 2013

Ilona Andrews - Magie mrtvých

Magie mrtvých
Ilona Andrews
Originální název: Magic Bites
Série: Kate Daniels
Díl: první
Nakladatelství: FANTOM Print
Počet stran: 256
Vydání v originále: březen 2007
Vydání u nás: 2011

ANOTACE: 
Atlanta by byla příjemným místem k životu, jen kdyby nebylo magie…
Když magie pohltí svět, objevují se monstra a odpadlí mágové spřádají svá kouzla. Pistole se zasekávají a auta odmítají startovat. Ale pak se technologie znovu přihlásí o slovo a magie ustoupí stejně nevypočitatelně, jako se předtím objevila. Jen po ní zbudou nejrůznější druhy paranormálních problémů.
Kate Daniels, žoldačka, které se smůla lepí na paty a do kapsy má hluboko, se živí odstraňováním právě takovýchto magických potíží. Ale když je zavražděn její opatrovník, honba za spravedlností ji vtáhne do mocenských bojů mezi dvěma nejsilnějšími frakcemi magických bytostí v Atlantě. Mezi Pány mrtvých, nekromanty ovládajícími upíry, a Smečku, polovojenský klan kožoměnců. Tyto dvě strany se vzájemně obviňují ze série nezvyklých vražd – a smrt Katina opatrovníka by s tou záhadou mohla být spojená. Obě organizace na Kate vytrvale tlačí, aby případ vyřešila a ona si začíná uvědomovat, že si ukousla větší sousto, než dokáže zvládnout… (Goodreads)

CO NA TO ŘÍKÁM: 
Magie mrtvých je první díl známé urban fantasy Kate Daniels. Tuto knihu jsem začala číst už o loňských prázdninách, ale nebavila mě a tak jsem ji odložila a už jsem se k ní nevrátila. Nebýt letního projektu „dočítáme nedočtené“, tak bych se k ní už asi ani nevrátila, což by byla škoda.
Začátek knihy mě opět moc nebavil a přečkala jsem hojen díky vidině Currana, ze kterého je úplně hotová jedna moje nejmenovaná kamarádka. Prostě jsem chtěla vědět, co je to za chlapa. :D
Ale po překonání začátku se Magie mrtvých pěkně rozjede a akce i napětí je dostatek.
Co musím na této knize pochválit, je celkem podrobný a barvitý popis „vraždících scén“. Lítají v nich ruce, nohy i střeva ve velkém. A díky skvělému popisu je téměř vidíte letět přes obývák. Slabším povahám nedoporučuji u této knihy jíst. Mě osobně to žaludek nezvedá, ale dokážu si představit, že někomu z toho být špatně může.
Magie mrtvých mi takříkajíc kápla do noty i s postavami. Hlavní hrdinka Kate není žádná slepice. Naopak je samostatná, vtipná a pracuje ve světě plném mužů bez typického „ten je sexy, chtěla bych se mu dostat do kalhot“. A její popichování s Curranem mě fakt bavilo.

HODNOCENÍ:
Magii mrtvých dávám 4 hvězdičky. Sice kniha měla nudnější začátek, ale pak už jsem se jen bavila. 

2 komentáře:

  1. AA tak to jsem ráda..:) Ehm ta nejmenovaná kamarádka nejsem jáá že ne.,? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda,že jseš ráda :D Nepovím, jinak by nebyla nejmenovaná ;) :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...