neděle 4. srpna 2013

Dočítáme nedočtené - červenec

Dočítáme nedočtené je letní výzva, kterou pořádá Suši. Smyslem této výzvy je během léta přečíst knihy, které už máme nějaký čas rozečtené a pořád jsme se k nim nedostali. Popřípadě do seznamu přidat knihy, které si chceme během léta přečíst.
Tato výzva probíhá od 1. června do 31. srpna. Více informací najdete u Suši.

ČERVENEC 2013
Během prázdnin bych ráda přečetla 15 knih, které jsem si vybrala. Kompletní seznam najdete ZDE. Minulý měsíc jsem přečetla 2 knihy, takže na červenec a srpen mi zbylo 13 knih.

PŘEČETLA JSEM:
Patricia Briggs - Dvojí spravedlnost: hodnocení 5/5
Lauren Oliver - Rekviem: hodnocení 5/5
Nicholas Sparks - Bezpečný přístav: hodnocení 3,5/5
Ilona Andrews - Magie mrtvých: hodnocení 4/5
Lauren Oliver - Chvíle před koncem: hodnocení 4/5

Ještě mám rozečtenou knihu BZRK od Michaela Granta. Jsem na straně 210 z 334 stran.

Během července jsem přečetla 5 knih ze seznamu a šestou knihu mám rozečtenou. Myslím si, že to je poměrně pěkný výsledek. A jsem s ním spokojená. 
Na seznamu mi zbývá 8 knih, takže uvidíme jestli nakonec tuto výzvu splním. Já doufám, že ano.


1 komentář:

  1. To je skvelý výsledok 8) Ja som prečítala len nejaké 3 knihy, nemala som toľko času a chuti bohužiaľ, skôr si dávam re-watching seriálov 8P

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...