sobota 26. ledna 2013

Nakladatelský maraton (1) - Fragment


Nakladatelský maraton meme pořádané Verčou a jeho cílem je ve zvoleném pořadí vyfotit knížky z určitého nakladatelství, něco k nim napsat a článek zveřejnit. Jako první je na řadě nakladatelství Fragment.

Toto je hromádka všech mích knih od Fragmentu. Mám jich celkem 9.

Konkrétně mám:

Michaela Burdová - Poselství jednorožců: Strážci dobra - Goodreads
Michaela Burdová - Poselství jednorožců: Zrádné hory Dragor - Goodreads
Michaela Burdová - Poselství jednorožců: Záchrana Lilandgarie - Goodreads
C. S. Lewis - Čarodějův synovec - Goodreads
C. S. Lewis - Lev, čarodějnice a skříň - Goodreads
Maria Hirse - Vím, jak chutná vzduch - Goodreads
Suzanne Collins - Hunger games: Aréna smrti - Goodreads
Suzanne Collins - Hunger games: Vražedná pomsta - Goodreads
Suzanne Collins - Hunger games: Síla vzdoru - Goodreads


Moje nejoblíbenější série od tohoto nakladatelství je Hunger Games. Je to úžasná dystopie, kterou mám chuť si přečíst, kdykoli ji zahlédmu v knihovničce.

Jediná "sólo" kniha co mám od Fragmentu je Vím, jak chutná vzduch. Je to tenoučká knížečka, kterou mám moc ráda, jedná se o autobiografické dílo bývalé modelky, která upřímně a otevřeně píše o svém boji s anorexií a bulimií.

Další trilogie od Fragmentu je Poselství jednorožců. Tato série je od české autorky Michealy Burdové a koupila jsem si ji už docela dávno a hlavním důvodem bylo, že jsem od autorky četla fan-fiction povídky k Harry Potterovi, které psala pod jménem Nelien (na jejím blogu stále jsou, tak se můžete podívat). Její povídky jsem měla fakt ráda a hned bych si je přečetla znovu.

Poslední dvě knihy jsou ze série Letopisy Narnie. Abych pravdu řekla, tak jsem nikdy nepřišla na chuť stylu psaní C. S. Lewise. Vždycky se mi příběhy líbily, ale špatně se mi četli. Co Fragmentu u této série musím pochválit jsou nádherné obálky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...