sobota 26. ledna 2013

Nakladatelský maraton (2) - CooBoo


Nakladatelský maraton meme pořádané Verčou a jeho cílem je ve zvoleném pořadí vyfotit knížky z určitého nakladatelství, něco k nim napsat a článek zveřejnit. Jako druhé je na řadě nakladatelství CooBoo.


Knížky od nakladatelství CooBoo jsem si začala pořizovat až toto léto. A od té doby jsem si pořídila 4 knihy.
Co se mi na knihách od tohoto nakladatelství líbí jsou v první řadě obálky. Většinou nechávají obálku originální a navíc v pevné vazbě. Sice si musíme trošku připlatit, ale stojí to za to :)

Konkrétně od tohoto nakladatelství mám:
Stephenie Perkins - Polibek pro Annu - Goodreads
Lauren Oliver - Delirium - Goodreads
Veronica Roth - Divergence - Goodreads
Veronica Roth - Rezistence - Goodreads

Delirium je knížka co jsem dostala k Vánocům. Už jsem ji četla a fakt se mi líbila. Napjatě očekávám další díl. Jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet a jak příběh dopadne. Co se mi na Deliriu líbilo, jak autorka umí popsat prostředí.

Polibek pro Annu je skvělá knížka, u které jsem se zasmála a i slza mi u ní ukápla. Užila jsem si ji od začátku až do konce. Skvělý styl psaní autorky, všední a přesto zajímavý příběh a k tomu ještě úžasná Paříž. To všechno tvoří úžasně oddechovou knihu.

Série Divergence je jedna z nejlepších sérií co jsem začala v minulém roce číst. Příběh je originální, opět mi sedí styl psaní autorky, obálky jsou úžasné. To je prostě série co musím mít doma. Jsou to knížky, které když začnu číst, tak musím vzápětí dočíst, protože mě kniha, tak moc strhla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...