čtvrtek 24. ledna 2013

Meg Cabot - Hrdinkou snadno a rychle + Hrdinka říká ano

Hrdinkou snad a rychle

Meg Cabot


Název: Hrdinkou snadno a rychle
Autor: Meg Cabot
Nakladatelství: Knižní klub
Vydání v originále: 2002
Vydání u nás: 2003

ANOTACE:
Dívčí román se odehrává ve Washingtonu. Vypravěčkou je 14letá Sam, prostřední ze tří sester. Starší Lucy je krasavice, mladší Rebecca zas nadprůměrně inteligentní. Sam si vedle nich připadá ošklivá a hloupá. Brání se světu, který nedokáže ocenit její kvality, podobně jako Mia z Princezniných deníků, humorem a kousavou ironií. Vše se změní, když Sam náhodou zabrání vraždě amerického prezidenta. Z přehlížené myšky se stane obletovaná a na večírky zvaná celebrita. Jenže Sam zjišťuje, že stejně nejradši chodí v kanadách a obědvá u McDonnalda…




Hrdinka říká ano

Meg Cabot


Název: Hrdinka říká ano
Autor: Meg Cabot
Nakladatelství: Knižní klub
Vydání v originále: 2005
Vydání u nás: 2008

ANOTACE:
Meg Cabotová Hrdinka říká ano Další osudy Sam z románu Hrdinkou snadno a rychle. Samantha Madisonová rozhodně není připravená na to, co ji v nejbližší budoucnosti čeká - je to oslava svátku Díkůvzdání v Camp Davidu s přítelem, prezidentovým synem Davidem, který by zřejmě rád posunul jejich vztah na další příčku. Nebo je lepší říct "level"?








CO NA TO ŘÍKÁM:
Tuto sérii od Meg Cabot jsem pojala trošku netradičně. Nebudu se rozepisovat u každého dílu zvlášť, protože bych se akorát opakovala, tak to řeknu jenom jednou :)
Jako všechno od Meg Cabot se mi líbilo i toto. I když jsem trošku starší než je cílová skupina čtenářek, ale vůbec mi to nevadilo. Skvěle jsem se u toho bavila a hrozně jsem se těšila, až si po náročném dni lehnu do postele a začnu si číst. Dokonalá oddechovka, u které jsem se moc nasmála a smích jsem dusila do polštáře, abych nevzbudila spící spolubydlící. I když moje drahá spolubydlící mi druhý den řekla, že slyšela, jak se třepala postel z mích záchvatů smíchu :D
Každopádně,pokud se chcete pobavit a odreagovat, doporučuju vám tuto sérii od Meg.

MOJE HODNOCENÍ:
Knížce dávám 4 hvězdičky. Myslím si, že hodnocení je značně ovlivněno tím, kdy jsem Hrdinku četla. Ale co na tom záleží, když mi něco dokáže, tak skvěle zvednout náladu, zaslouží si ocenění. A momentálně cítím, že si Hrdinka 4 hvězdičky opravdu zasalouží.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...