čtvrtek 24. ledna 2013

Veronica Roth - Rezistence

Rezistence

Veronica Roth


Originální název: Insurgent
Série: Divergence
Díl: druhý
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 351
Vydání v originále: 2012
Vydání u nás: 17. 9. 2012

ANOTACE:
Měl to být pro Tris šťastný a slavnostní den, ale všechno dopadlo úplně jinak. Po krvavé tragédii mezi frakcemi vzrůstají konflikty a nad společností se vznáší válka. Tris se musela rozhodnout už jednou - a teď ji čeká další volba. Dřívější rozhodnutí, obavy, zármutek i provinilost, to vše ji teď dostihlo a Tris nezbývá než bez výhrad přijmout svou Divergentní identitu. Dokáže se ale vyrovnat se vším, co to znamená?



CO NA TO ŘÍKÁM:
Je asi deset minut co jsem dočetla poslední stránku a hned jsem se vrhla sdělit vám svoje dojmy a postřehy. Nevím, jestli je to dobrý nápad, nenechat si knížku napřed projít hlavou a jít psát ještě pod vlivem emocí, ale jdu do toho a snad vyplodím něco smysluplného.
Rezitence navazuje na Divergenci přesně, tam kde Divergence skončila. Pro mě opravdu příjemné překvapení, to se u knížek často nestává. A díky tomu můžeme příběh plynule sledovat dál, aniž by nám něco ušlo. A že příběh stojí opravdu za to. Nestalo se mi, že bych se třeba jen minutu nudila. Rezistence mě neustále udržovala v určité dávce napětí, kdy jsem dumala nad tím, jak to bude, co se stalo, proč se to stalo a měla jsem spoustu dalších otázek, které mě poháněly dál. A i když jsem musela pořád číst dál, bylo tu něco co mi říkalo, ať si knížku šetřím a i přes touhu jít si číst, jsem jí na pár hodin odolala, abych si požitek z prvního čtení knížky a sladkou nevědomost užila co nejdéle. A stálo to za to. Rezistence je knížka, která odpovídá na otázku, proč miluju knížky a čtení a proč nelituju peněz, které za ně dám. Tomuto říkám kniha podle mého gusta.

MOJE HODNOCENÍ:
Když jsem četla Divergenci, říkala jsem si, že je skvělá. Ale série Hunger Games, se kterou se Divergence často srovnává, mi přišla lepší. Teď po druhém díle stavím sérii Divergence na stejné místo jako Hunger Games. Kdo ví, jak to bude dál? Třeba v mém měřítku Hunger Games předběhne. Už jen kvůli požitku ze čtení skvělé knihy, doufám že ano.
Hodnocení je bez debat 5 hvězdiček, o tom ani nemusím uvažovat.

Zdroj: Goodreads

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...