pátek 1. listopadu 2013

Ohlédnutí za říjnem

Další měsíc utekl ani nevím jak.... ten čas teď utíká tak rychle. Než se naděju je víkend a pak zase hned pondělí. Prostě hrůza.... 
Abych byla upřímná, tak ani nevím co se všechno během října všechno stalo. Tak nějak mi všechno začíná splývat :D Ale tak ve zkratce, moje dny vypadají asi takto. Spousta hodin ve škole a další spousta hodin doma nad učením... nedostatek spánku... do toho nějaká akce s kamarádama... jééj víkend: vyspím se, učím se, podívám se na seriál/ něco si přečtu...víkend je u konce... a začíná všechno na novo :D 
Ale škola mě zatím baví a i když mě to chvilkama vyčerpává, tak jsem ráda, že jsem se rozhodla zrovna pro tento obor, i když je to vážně těžký a chce to spoustu práce :) 

CO JSEM V ŘÍJNU VIDĚLA?
Za říjen mám lepší seriálové skóre než za září. A to hlavně díky seriálu Horákovi, u kterého jsem si vypracovávala protokoly do biofyziky a fyziologie :D Celkem jsem viděla 15 dílů. 
Dále jsem viděla 4 epizody ze seriálu Chirurgové, 3 epizody Glee a 2 epizody Awkward. Tyto tři seriály už mám rozkoukané delší dobu a momentálně se vysílají nové epizody.
Začala jsem koukat na nový seriál Once Upon a Time in Wonderland, zatím jsem viděla 2 epizody a obě se mi líbily.
Celkem jsem za říjen viděla 26 epizod z 5 různých seriálů. 

CO JSEM V ŘÍJNU PŘEČETLA?
Za říjen jsem přečetla celkem 4 knihy. Jsou to:
Meg Cabot - Temná je noc
Tahereh Mafi - Jsem roztříštěná
Shana Norris - Blbá sázka o fajn kluka
M. T.Majar - Hot Boys

CO JSEM SI V ŘÍJNU KOUPILA?
V říjnu jsem si koupila celkem 8 knih a všechny mě dohromady stály asi 250 Kč, takže je to víc než dobrý úlovek. Jsou to tyto knihy:
Rut Laskierová - Deník leden - duben 1943
Ira Levin - Rosemary má děťátko
Stanislaw Lem - Solaris
Pascal Bruckner - Hořký měsíc
Klaus Mann - Mefisto
David Herbert Lawrence - Milenec lady Chartterleyové
Mark Bowden - Černý jestřáb sestřelen
W. M. Thackeray- Jarmark marnosti


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...