neděle 13. října 2013

Září s re-readingem - shrnutí


Září s re-readingem je můj projekt, jehož cílem je si toto září přečíst některé knihy znovu. Více o projektu najdete ZDE

Úplně jsem zapomněla dopsat a publikovat závěrečný článek k Září s re-readingem. A to ho mám v konceptech rozdělaný už aspoň tři týdny. Takže dost zbytečných řečí a v rychlosti projedu, které knihy mám vytipované na znovupřečtení a které jsem během září stihla přečíst.

Na začátku září jsem si napsala seznam knih, které bych si ráda přečetla znovu. A aby bylo opravdu z čeho vybírat, tak jsem seznam udělala o hodně delší než jsem byla schopná zvládnout.
Vybírala jsem si z těchto knih:
Meg Cabot - Krajina plná stínů
Meg Cabot - Devátá stezka
Meg Cabot - Andělé smrti
Meg Cabot - Temná je noc
Meg Cabot - V pasti
Meg Cabot - Čtvrtý rozměr lásky
Stephenie Meyer - Hostitel
Michaela Burdová - Strážci dobra
Michaela Burdová - Zrádné hory Dragor
Michaela Burdová - Záchrana Lilandgarie
Suzanne Collins - Aréna smrti
Suzanne Collins - Vražedná pomsta
Suzanne Collins - Síla vzdoru

Knihy, které jsem zvládla přečíst:
Původně jsem chtěla přečíst celou sérii Mediátor od Meg Cabot. Ale bohužel jsem nakonec stihla jen 4 díly, pro představu dohromady je to 808 stran.
Čtení mi nabourala škola, která je časově hodně náročná a taky jsem ještě četla některé knihy mimo re-reading. Ale i tak jsem ráda, že jsem aspoň první čtyři díly Mediátora přečetla a zbývající dva díly snad do konce roku přečtu taky. 

Meg Cabot - Krajina plná stínů: hodnocení 5/5
Meg Cabot - Devátá stezka: hodnocení 5/5
Meg Cabot - Andělé smrti: hodnocení 5/5
Meg Cabot - Temná je noc: hodnocení 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...