čtvrtek 20. června 2013

Předprázdninový knižní maraton


Předprázdninový knižní maraton  je projekt, který pořádá Ettelëa z Knižního útočiště. Cílem tohoto projektu je v termínu od 21. 6. 2013 do 5. 7. 2013 přečíst co nejvíce knížek. Seznam knížek, které chceme přečíst zveřejníme v úvodním článku (tedy zde). Dále budeme pravidelně po dobu trvání projektu psát krátké články o tom, jak si vedeme.  Více o tomto projektu je zde.


Já jsem si vybrala celkem 6 knih. 
Ukolébavku mám rozečtenou, jsem zhruba v půlce a zbývá mi 190 stran. 
Sérii Alfa a Omega mám doma. Štvanici už jsem četla, ale vzhledem k tomu, že už si nepamatuji všechny detaily, tak si ji než začnu číst druhý a třetí díl přečtu znova.
Bezpečný přístav mám taky doma,dostala jsem ho od kamarádek k narozeninám a pořád jsem se k němu nemohla dostat.
Rekviem mám objednané a už by mělo být na cestě, tak snad opravdu dorazí a já si ho budu moct přečíst.




Informační články bych ráda přidávala ob den. Shrnu v nich, co jsem za uplynulé dva dny přečetla, co mám právě rozečteno, jestli jedu podle plánu nebo naopak vůbec.
Informační články by měly být:
neděle: 23. 6.
úterý: 25. 6.
čtvrtek: 27. 6.
sobota: 29. 6. 
pondělí:  1. 7.
středa: 3. 7.
sobota: 6. 7.  - shrnutí celého projektu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...