středa 1. května 2013

Knižní přírůstky (6)


Knižní přírůstky je projekt, který pořádá Cathy a jeho cílem je vyfotit nejnovější knižní přírůstky co máme doma. A je jedno jestli jsme je koupili, vyhráli nebo dostali.

Neodolala jsem včerejší 20% slevě v Dobrovském a zašla jsem si tam pro Dvojí spravedlnost :)

Název: Dvojí spravedlnost
Autor: Patricia Briggs
Nakladatelství: FANTOM Print
Vyšlo: leden 2013
Anotace: Poté, co vlkodlaci vystoupili na veřejnost, si nemohou dovolit špatnou publicitu. Přestupky, které by se v minulosti daly přehlédnout, musí být nyní tvrdě potrestány. Jenže napětí ze špinavé práce, kterou Charles pro otce odvádí, si na něm vybírá krutou daň. Hrozí, že z kata se stane oběť…
Takže když FBI požádá smečku o pomoc s případem sériového vraha, jsou Charles a Anna posláni do Bostonu, v naději, že Charlese změna práce zklidní.
Oba brzy zjistí, že nejen poslední oběti byli vlkodlaci. Někdo si bere na mušku jejich druh. A Anna s Charlesem ze sebe udělali cíl… (Goodreads)


Dvojí spravedlnost už jsem si chtěla koupit delší dobu. Původně jsem si ji chtěla objednat z bux.cz, kde ji mají za dobrou cenu, ale čekala jsem až bude zase v provozu osobní odběr. Vzhledem k tomu, že doteď v provozu není a Dobrovský měl 20% slevu na vše, tak jsem si tam pro Dvojí spravedlnost zašla. Doma už mám dva předchozí díly, ale zatím jsem četla jen ten první. Se čtením druhého jsem chtěla počkat až budu mít doma i třetí. Každopádně s koupením knihy od Patricie Briggs nemohu šlápnout vedle. Její knihy mám moc ráda a skvěle se čtou. Jediné co nechápu je, že u prvního i druhého dílu je název autora na přední straně obálky i na hřbetě napsán červeně a jedině u třetího dílu žlutě. Nevím jak to bude vypadat pohromadě. Zatím nejsem doma, abych to vyzkoušela.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...