středa 1. května 2013

A tak mi zazvonilo naposledy a maturita přichází...

Ti z Vás, kteří čtou můj blog pravidelně určitě ví, že jsem letos ve čtvrťáku a čeká mě maturita. Bohužel pro mě už nadešel čas maturit. Včera jsme měli poslední zvonění ve stylu hippies, které jsem si náležitě užila. Ale už bylo na chvilku dost užívání a od zítra mi to začíná. Nebo spíš všem maturantům to začíná, čeká nás státní písemná maturita. Nevím jak k Vám, ale ke mě pořád ta maturitní nervozita nedorazila. Pořád čekám, kdy začnu šílet, ale zatím pořád nic. A musím říct, že jsem za to ráda. 
Ale abych se dostala k jádru věci, proč píšu tento článek. Aktivita blogu bude celý květen značně omezena. Protože po svaťáku a maturitě mě ještě čeká šprtání se na přijímačky na medicínu. Budu se snažit občas přidat nějaký článek, ale moc růžově to nevidím. 

Kdyby mi někdo chtěl držet palce, tak dodávám termíny svých zkoušek :D
2. 5. - písemná maturita z matematiky
3.5. - písemná maturita z češtiny
4.5. - TSP a oborové přijímačky na přírodovědeckou fakultu
17. 5. - obhajoba maturitní práce
22. 5. - ústní

Tímto bych chtěla popřát hodně štěstí a pevných nervů všem, které v nadcházejících dnech čeká maturita, zkoušky a nebo státnice.


Na závěr přidávám fotku našeho blonďatého hippies tria (já jsem uprostřed). Šklebíme se, protože nám svítilo do očí :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...