pátek 12. dubna 2013

Knižní přírůstky (3)


Knižní přírůstky je projekt, který pořádá Cathy a jeho cílem je vyfotit nejnovější knižní přírůstky co máme doma. A je jedno jestli jsme je koupili, vyhráli nebo dostali.

Docela dlouho (asi dva měsíce) jsem si žádnou novou knihu nekoupila. Teprve tento týden jsem měla peníze navíc a k tomu obrovskou chuť navštívit knihkupectví a koupit si něco pro radost. 


Název: Sukuba 5: Stíny
Autor: Richelle Mead
Nakladatelství: Domino
Vyšlo: 13. března 2013
Anotace:  Georgina Kincaidová má záviděníhodné schopnosti: je nesmrtelná, svede každého muže, o kterého stojí, může měnit podobu a umí nosit tak vysoké podpatky, že by se na nich běžný smrtelník zabil. Tohle všechno je pro ni hračka.
Ovšem sledovat přípravy na svatbu bývalého přítele, to je úplně něco jiného. Georgina se nedokáže rozhodnout, co je pro ni vlastně horší: jestli to, že si Seth bere jinou ženu, anebo to, že si musí sehnat nové šaty na svatbu. Ještě že ji od těchto příšerných starostí rozptyluje nový spolubydlící, nefil Roman, z něhož sex-appeal přímo prýští. A pak je tady Simone, nová sukuba ve městě, která se až podezřele zajímá o Setha Mortensena.
Největší nebezpečí ovšem číhá přímo v Georginině hlavě. Stále častěji slýchá vábení jakési záhadné síly, která ji láká… pravděpodobně do záhuby. A Georgina ví, že je příliš slabá, než aby dokázala dlouho odolávat… (Goodreads)


Bylo jasné, že si tuto knihu koupím. Zatím mám z této série všechny díly, vyšlé v češtině, doma. No vlastně, všechny knihy, co u nás vyšly od Richelle Mead, mám doma. Knihy této spisovatelky mám moc ráda. A jak jinak to dát najevo, než si její knihy kupovat? 
Sukubu: Stíny jsem už i stihla přečíst. Koupila jsem si ji ve středu a dnes úspěšně dočetla. 


Název: Jestli zůstanu
Autor: Gayle Formanová
Nakladatelství: Ikar
Vyšlo: někdy v roce 2011
Anotace: Šestnáctiletá Mia, talentovaná cellistka, jede s celou svou rodinou na výlet, když do nich narazí auto. Mia se vzbudí a nic necítí, jen vidí své mrtvé rodiče – a nakonec samu sebe. Její tělo je v kómatu, ale ona sama může vidět a slyšet vše, co se kolem děje. Skrze její vzpomínky pomalu odkrýváme její dětství, poznáváme její rodinu i jejího kluka Adama, se kterým sdílela lásku k hudbě. Pohnutý příběh citlivě mapuje duši dospívající dívky, která je nakonec postavena před těžké rozhodnutí – odejít, anebo zůstat. (Goodreads)


Původně jsem si chtěla koupit jenom jednu knihu, ale když jsem viděla Jestli zůstanu zlevněnou z původních 200 korun na 30, tak jsem neodolala a musela jsem ji mít. Byl by to snad hřích, ji v knihkupectví nechat. Tuto knížku už jsem asi před dvěma lety četla a moc se mi líbila, proto jsem ráda, že ji můžu mít doma a přečíst si ji ještě jednou. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...