sobota 16. února 2013

Kristina Springer - Espressologie

Espressologie

Kristina Springer


Originální název: The Espressologist
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 190
Vydání v originále: 2009
Vydání u nás: 1. 10. 2012

ANOTACE:
Sedmnáctiletá studentka Jane si přivydělává v malé kavárně jako baristka a časem vytvoří teorii, podle níž se charakter lidí pozná dle jejich oblíbené kávy. I jí samotné to přijde jako trochu bláznivý nápad, ale jen do doby, než dá dohromady několik párů, kterým to pak úžasně klape. V tu chvíli se z ní stává espressologická hvězda, k níž si chodí pro radu a rande lidé z celého města. Ale dokáže Jane najít životní lásku i pro sebe, nebo bude jediná, komu se štěstí vyhne? 
(Goodreads)

CO NA TO ŘÍKÁM:
Včera jsem hlásila, že mi přišel balíček s touto knihou a dneska už můžete číst recenzi. Hned večer jsem ji musela začít číst, protože po dni v učebnicích jsem potřebovala na chvilku vypnout, dát si nohy na horu a relaxovat. K tomu mi Esprresologie přišla jako ideální kniha. A musím říct, že svému účelu posloužila, prožila jsem opravdu pěkný a klidný večer. 
Espressologie je knížka doslova určená k odpočinku. Jestli nemáte náladu nad něčím přemýšlet, jste unavení a chcete mít chvilku klidu, tak je to kniha co hledáte. Myslím si, že na ni musíte mít tu správnou náladu, jinak vás asi poněkud zklame. Protože, když se nad dějem víc zamyslíte, tak zjistíte, že děj skoro ani nemá. Nebo alespoň nic převratného a ani nic co byste nečekali. 

OBÁLKA: 
Co se mi moc líbilo je obálka a vůbec celkově provedení knihy. Espressologie má pevnou vazbu a na titulní straně příjemnou fotku, která se hodí k příběhu. Ale co se mě osobně se moc líbilo a přišlo mi jako dobrý nápad jsou skvrny od  hrníčků. Znáte to, takové ty co se objeví, tam kde to nejméně potřebujete, když si odložíte hrnek s kávou nebo čajem. "Hrníčkové skvrny" jsou na začátku každé kapitoly a pokaždé je skvrna jiná. 

HODNOCENÍ:
Espressologie podle mého názoru nenadchne ani neurazí. Ale když na ni narazíte ve vhodný okamžik, tak určitě potěší. 

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...