pátek 15. února 2013

Knižní přírůstky (2)


Knižní přírůstky je projekt, který pořádá Cathy a jeho cílem je vyfotit nejnovější knižní přírůstky co máme doma. A je jedno jestli jsme je koupili, vyhráli nebo dostali.

Dneska mi přišla objednávka z albatrosmedia.cz, kde jsem měla slevu a poštovné zdarma. Knížky jsem si chtěla objednat hned jak vyšlo Pandemonium, ale stále jsem neměla finance. Až tento týden jsem byla na návštěvě u prarodičů a ti mě obdarovaly za vysvědčení, tak jsem toho hned musela využít :) 
Takže děkuju babičky a dědečci :)

Název: Pandemonium
Autor: Lauren Oliver
Nakladatelství: CooBoo
Vyšlo: na konci ledna
Anotace: Pokračování dystopické trilogie Delirium o světě, kde je láska chorobou.

Po útěku se Lena ocitne v Divočině a musí se smířit s faktem, že vše, co doposud prožila, lidi, co znala – to všechno je už jen minulost a neexistuje žádné předtím. Připojuje se ke skupině Nežádoucích, kteří mají v úmyslu proniknout do světa „za plotem“, kde se zúčastní velké demonstrace. Tu uspořádal ABAD – Amerika bez amor deliria – organizace hlásající nevyhnutelnost léčby. Když se však Lena setká s Julianem, synem zakladatele ABADu, klukem, jenž zosobňuje všechny její hodnoty, ani netuší, že se jejich osudy zkříží víc, než by si kdy pomyslela. (Goodreads)



Delirium, první díl této série, jsem četla o vánočních prázdninách a moc se mi to líbilo. Takže bylo nevyhnutelné, abych si pořídila další díl. První co vás na této knížce zaujme je nádherná obálka. Na fotkách se mi víc líbila obálka Deliria, ale ve skutečnosti je obálka Pandemonia mnohem hezčí než obálka Deliria. Už se těším až si tuto knihu přečtu, doufám, že mě nezklame. 


Název: Espressologie
Autor: Kristina Springer
Nakladatelství: CooBoo
Vyšlo: 1. 10. 2012
Anotace:  Sedmnáctiletá studentka Jane si přivydělává v malé kavárně jako baristka a časem vytvoří teorii, podle níž se charakter lidí pozná dle jejich oblíbené kávy. I jí samotné to přijde jako trochu bláznivý nápad, ale jen do doby, než dá dohromady několik párů, kterým to pak úžasně klape. V tu chvíli se z ní stává espressologická hvězda, k níž si chodí pro radu a rande lidé z celého města. Ale dokáže Jane najít životní lásku i pro sebe, nebo bude jediná, komu se štěstí vyhne? (Goodreads)

Hlavním důvod proč jsem si pořídila Espressologii je to, že na mě působí jako taková oddechová kniha. Doma mám spoustu knih, kde se to hemží nadpřirozenými bytostmi a nebo pak dystopie, ale takových těch "obyčejných" příběhů moc nemám. Espressologie by měla rozšířit tyto řady knih. A asi se na ni vrhnu ještě dnes večer, i když jsem napřed chtěla dočíst maturitní četbu. Ale když jsem do knihy nahlédla, tak má vcelku velká písmena a tlustá taky moc není, tak to vidím, tak na jeden možná dva večery. 

4 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...