čtvrtek 24. ledna 2013

Stephanie Perkins - Polibek pro Annu

Polibek pro Annu

Stephanie Perkins


Originální název: Anna and the French Kiss
Nakladatel: CooBoo
Počet stran: 334
Vydání v originále: 2010
Vydání u nás: 2012

ANOTACE:
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti.


CO NA TO ŘÍKÁM:
Polibek pro Annu je všemi opěvovaná knížka, takže jsem i já podlehla síle dobrých hodnocení a koupila si ji. A musím říct, že hodnocení nelhala. Je to opravdu super čtení a krásně se hodí jak na letní odpoledne na zahradě, tak na zimní večer v peřinách. A já osobně nelituju peněz, které jsem za knihu dala. Je to příjemné zpestření mezi spoustou knížek s nadpřirozenými bytostmi. Jako velké plus hodnotím i to, že v této době je to jedna z mála knížek, která se z jednoho příběhu nesnaží vytřískat co nejvíc a je to jen jedna kniha. To už se bohužel moc nestává. Ano, jsou série, která já osobně fakt žeru. Ale ne každý příběh je stavěný na desetidílnou ságu. To se mi opravdu líbilo, že jsem dočetla knihu a věděla jsem, že je konec a nemusím čekat na další díl a pak si ho kupovat.


MOJE HODNOCENÍ:


Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...