pondělí 30. června 2014

Plány na léto 2014


V posledních dnech se roztrhl pytel s knižními plány na letní prázdniny, tak jsem si řekla, že se přidám taky a řeknu vám co plánuju já.
Bohužel, mě prázdniny začínají až 4. srpna, takže to budou spíš letní než prázdninové plány. Celý červenec strávím na praxi v nemocnici (studuju obor porodní asistentka), takže v červenci mít moc volna nebudu. Akorát po službě nebo mezi službami, jelikož na prázdniny z Brna zmizí skoro všichni kamarádi a známí, takže když se nějaké to volno najde, tak ho využiju ke čtení.
A abych byla upřímná, tak ani nevím jak na tom budu s časem v srpnu, protože to bych si zase chtěla pořádně užít prázdnin. A vynahradit si čas s přítelem, kterého jsem zanedbávala celé zkouškové a ještě ho zanedbávat budu v červenci. No uvidíme kolik se mi toho nakonec podaří přečíst...

Takovýmůj plán je za léto přečíst aspoň 10 knih.  Léto budu počítat až do půlky září, kdy mi bude začínat škola. A co budu číst? Přece to, co jsem v průběhu roku nakoupila a nahromadilo se mi doma nepřečtené...


Takže přednostně budu číst tyto knihy:







Průběžně vás budu informovat jak jsem na tom a kolik jsem toho přečetla... Asi formou krátkého přehledu jako byl v průběhu školního roku Student knihomol..


A co plánujete v létě číst vy?

3 komentáře:

  1. Skvělý výběr. :) Držím palce. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nominovala jsem tě do Bloger TAGu. Pokud už jsi ho dělala, tak ho bud ignoruj, nebo ho mlžeš dělat znovu, jak chceš..;)

    http://mezi-nebem-a-peklem.blogspot.cz/2014/07/bloger-tag.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...