neděle 9. února 2014

Po delší odmlce... hlásím že žiju...

Po opravdu dlooouhé odmlce (poslední článek jsem přidala někdy v listopadu) hlásím, že ještě žiju.
Moje aktivita stála i před touto odmlkou za starou belu a články byly opravdu jenom občas.
A to hlavně díky tomu, že mi škola dávala docela zabrat. Ale první semestr jsem přežila a zatím to vypadá tak, že druhý semestr nebude už tak hroznej. Rozvrh nám dělal konečně někdo kdo má mozek a dokonce budu mít až do května volný pátky, jéééj. 
Takže bych chtěla začít zase bloggovat. Čtení a blog, na které jsem teď víc jak dva měsíce neměla čas mi opravdu chybí a ráda bych se k oboum těmto koníčkům zase vrátila. Doufám, že za tu dobu co jsem nepsala jste na mě nezanevřeli a budete se na můj blog zase (snad i rádi) vracet :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...