sobota 9. listopadu 2013

Mé knižní série (3)

Mé knižní série je projekt, který pořádá Roxanne. Cílem tohoto meme je vyfotit nějakou knižní sérii, kterou vlastníme a odpovědět na otázky. Více o projektu je zde

Jako třetí jsem si vybrala sérii Alfa a Omega od Patricie Briggs.

1) Jak ses o této sérii dozvěděla?
Abych byla upřímná, tak vůbec netuším z jakého zdroje ke mě přišla informace o existenci této série. Dozvěděla jsem se o ní, když už jsem měla přečtených několik dílů Mercy Thompson a určitě někde na internetu. Ale víc ze mě nedostanete :D) 

2) Kolik dílů si zatím stihla přečíst?
Přečetla jsem všechny tři díly.

3) Co na tuto sérii říkáš?
Tuto sérii mám vážně ráda. Celkově mi knihy od Patricie Briggs dobře čtou. 
Na sérii Alfa a Omega se mi líbí, že nás autorka takříkajíc nechá nahlédnou do zákulisí Mercy Thompson. Obrovské plus za úžasné propojení těchto dvou sérií. 

4) Který díl z celé série máš nejradši?
Určitě první díl. I když se nakonec třetí díl taky pěkně vybarvil... ale já zůstávám věrná Štvanici :)

5) Jaká je tvoje oblíbená postava a proč? 
Moje oblíbená postava není postava hlavní, ale jedna z vedlejších postav. Konkrétně je to Bran, líbí se mi celý ten jeho dlouhý příběh a jak se v jednotlivých knihách postupně odhalují tajemství jeho života. 

6) Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát? 
Branovu ženu :D Ani si nepamatuju její jméno. Ale je prostě hrozně nesympatická. 

7) Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc? 
České i originální obálky mají úplně stejný hlavní motiv, takže se mi líbí oboje stejně.

8) Která obálka se ti líbí nejvíc?

Obálka Loviště, je tak krásně fialová. 

9) Existuje scéna na kterou jen tak nezapomeneš? 
Hmm, zrovna mě nic nenapadá... Takže jsem asi zapomněla :D 


1 komentář:

  1. Bran je prostě nejlepší, bere mě i v Mercy. Anyway - ta jeho žena je fakt kráva! :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...