sobota 5. října 2013

Ohlédnutí za zářím

I když se to poslední dobou nezdá, tak pořád žiju. Na bloggu jsem od nástupu do školy neaktivní a nic nového se tu neděje. Netýká se to jen bloggu, ale i čtení, sledování seriálů a celkově odpočinku a povalování.
Pro ty, co to ještě nepostřehli, jsem 16. září nastoupila na vysokou. Je to pro mě první rok a doufám, že ne poslední a hned od začátku mi dává škola zabrat. Jsem na lékařské fakultě MU v Brně obor porodní asistentka. A mám pocit, že ještě s oborem zdravotnický záchranář máme nejhorší rozvrh na fakultě :D Ve škole často bývám od rána až do večera, navíc máme rozvrh tak blbě udělanej, že přejíždíme z kampusu do města a zase zpátky do kampusu. Takže hodinové mezery mezi přednáškama a cvikama trávím v přecpaným MHD :D
A když se večer konečně dohrabu na byt, tak mě ještě většinou čeká učení. Takže místo chození do postele s knihou, chodím do postele s učebnicemi.
Ale dost stěžování. Ve škole se mi, když pominu vyčerpání z ní, líbí. A baví mě to a doufám, že i dál bavit bude. Malý kolektivek našeho oboru, je nás 16, je super. A co víc bych si mohla přát?

CO JSEM V ZÁŘÍ VIDĚLA?
Moc toho nebylo. Viděla jsem 7 epizod ze seriálu Gilmorova děvčata. Zbývají mi dvě poslední epizody, ale na ně se asi dívat nebudu. Rory mě tam vždycky tak naštve :D
Minulý týden se začali vysílat nové epizody seriálu Chirurgové, ze kterých jsem viděla 2 epizody.
A poslední seriál, na který jsem se v září dívala je Dance Academy. Slečna, která Dance Academy překládá, se po celkem dlouhé době opět vrátila k překladu a za září jsem viděla 2 epizody.
Během září jsem viděla 11 epizod ze 3 různých seriálů. Právě si říkám, jak moc je to ubohé.Vzhledem k tomu, že za poslední dva týdny jsem viděla akorát Chirurgy a Dance Academy :D

CO JSEM V ZÁŘÍ PŘEČETLA?
V září jsem přečetla celkem 5 knih. Byly to tyto knihy:
Meg Cabot - Krajina plná stínů
Meg Cabot - Devátá stezka
Meg Cabot - Andělé smrti
Richelle Mead - Indigové kouzlo
Kateřina Petrusová - Nepřítel mého nepřítele

CO JSEM SI V ZÁŘÍ KOUPILA?
Za září mi do knihovničky přibyly 3 nové knihy. Jsou to:
Kateřina Petrusová - Nepřítel mého nepřítele
Richelle Mead - Indigové kouzlo
Tahereh Mafi - Jsem roztříštěná

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...