středa 11. září 2013

Knižní přírůstky (12)

Knižní přírůstky je projekt, který pořádá Cathy a jeho cílem je vyfotit nejnovější knižní přírůstky co máme doma. A je jedno jestli jsme je koupili, vyhráli nebo dostali.

Knižní přírůstky z minulého týdne.


Autor: Richelle Mead
Název: Indigové kouzlo
Série: Pokrevní pouta
Díl: třetí
Nakladatelství: Domino
Vyšlo: 4. 9. 2013
Anotace: Mladá alchymistka Sydney chrání královninu sestru Jill před zabijáky a spolu s ostatními přáteli v utajení studuje na elitní škole v Palm Springs.
Není to ale zdaleka vše, čím se její mysl zaobírá: nedokáže v sobě potlačit city k Adrianovi. Ví sice, že je naprosto nepřípustné, aby jakožto člověk chodila s vampýrem, ale copak si může v něčem takovém poručit?
Zároveň Sydney pátrá po zběhlém alchymistovi Marcusi Finchovi, který zřejmě střeží veliké tajemství indigového kouzla. A možná má i informace o tom, že alchymisté Sydney celý život lhali a jen ji využívali... (Goodreads)



Autor: Kateřina Petrusová
Název: Nepřítel mého nepřítele
Série: Bavettovi
Díl: druhý
Nakladatelství: Fragment
Vyšlo: únor 2013
Anotace: Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit? (Goodreads)





Autor: Tahereh Mafi
Název: Jsem roztříštěná
Série: Shatter Me
Díl: první
Nakladatelství: CooBoo
Vyšlo: březen 2013
Anotace: 
Jsem prokletá.
Mám dar.
Jsem zrůda.
Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící.
Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň.
Budu se bránit.
Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
Tuhle knihu nebudete moci odložit! (Goodreads)


Indigové kouzlo a Nepřítel mého nepřítele je objednávka z bux.cz, kterou jsem si vyzvedla minulý čtvrtek. Obě dvě knihy už jsem stihla přečíst a jsem z nich nadšená.
Knihu Jsem roztříštěná jsem dala za úkol Cathy koupit mi ve Zlíně. Bylo to sice už v červenci, ale my jsme byly schopný se sejít až v sobotu :D Takže ještě jednou díky Cathy :)

7 komentářů:

  1. juj závidím Indigové kouzlo 8) Ja som čítala v angličtine, dúfam, že nám to vydajú aj v ak a potom si to určite kúpim, to bol skvelý diel 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to skvělá kniha :) Jinak máš můj obdiv za čtení Indigového kouzla v angličtině. To bych nedala... Je to už moc komplikované na to abych to v angličtině pochopila :D

      Vymazat
  2. Krásné kousky. :) Nepřítele moc chci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Nepřítel je super. Mohu ho jen doporučit :)

      Vymazat
  3. Přečti si Roztříštěnou!! :D jsem zvědavá, jestli se ti to bude líbiti .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ženo ne asi :D Koupila jsem si ji, ale nikdy ji číst nebudu :D

      Vymazat
  4. Nebezpečnou lásku závidím :) Četla jsem jen z knihovny, ale nikdy není nad to si tu knížku pochovat pěkně svůj výtisk :) Jsem roztříštěná mám doma asi od července a pořád na ni "není čas" :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...