pondělí 2. září 2013

Dočítáme nedočtené - srpen + závěrečné zhodnocení

Dočítáme nedočtené je letní výzva, kterou pořádá Suši. Smyslem této výzvy je během léta přečíst knihy, které už máme nějaký čas rozečtené a pořád jsme se k nim nedostali. Popřípadě do seznamu přidat knihy, které si chceme během léta přečíst.
Tato výzva probíhá od 1. června do 31. srpna. Více informací najdete u Suši.

SRPEN 2013
Během prázdnin bych ráda přečetla 15 knih, které jsem si vybrala. Kompletní seznam najdete ZDE. Za uplynulé dva měsíce jsem přečetla celkem 7 knih ze seznamu a na měsíc srpen mi zbylo 8 knih, které jsem ovšem nezvládla přečíst. Přečetla jsem jenom tři knihy ze seznamu. A rozečetla jsem Inkarceron, který ale s největší pravděpodobností nedočtu, protože mě nebaví. 

PŘEČETLA JSEM:
Kerstin Gier - Rudá jako rubín: hodnocení 4/5
Michael Grant - BZRK: hodnocení 5/5
Sara Shepard - Roztomilá malá tajemství: hodnocení 3,5/5


SHRNUTÍ CELÉHO PROJEKTU: 
Za uplynulé tři měsíce, po které projekt Dočítáme nedočtené trval jsem zvládla přečíst 10 knih z 15. Což si myslím, že není špatný výsledek. Vzhledem k tomu, že je to většina knih. Navíc jsem během tří měsíců, po které tento projekt trval, přečetla ještě 12 jiných knih.

Ze seznamu, jsem přečetla následující knihy:
Ilona Andrews - Magie mrtvých: hodnocení 4/5
Sara Shepard - Roztomilá malá tajemství: hodnocení 3,5/5
Michael Grant - BZRK: hodnocení 5/5
Patricia Briggs - Loviště: hodnocení 4,5/5
Patricia Briggs - Dvojí spravedlnost: hodnocení 5/5
Nicholas Sparks - Bezpečný přístav: hodnocení 3/5
John Green - Hvězdy nám nepřály: hodnocení 5/5
Kerstin Gier - Rudá jako rubín: hodnocení 4/5
Lauren Oliver - Chvíle před koncem: hodnocení 4/5
Lauren Oliver - Rekviem: hodnocení 5/5

A knihy, které jsem nestihla a nebo nezvládla přečíst jsou:
Alex Scarrow - Jezdci časem
Catherine Fisher - Inkarceron
Lusy Adams - Odstíny života
Jeaniene Frost - Nenávist až za hrob
Megan Rix - Štěně k Vánocům

2 komentáře:

  1. Inkarceron rozhodne odporúčam, je to skvelá dystópia 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, Inkarceron už jsem zkoušela číst po druhé a i přes skvělé ohlasy a mé oblibě dystopií, mě prostě nebaví. A zřejmě ho nikdy ani nedočtu....

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...