úterý 20. srpna 2013

Knižní řetězovka: 23 - 33

Knižní řetězovku vymyslela Luu.

Dlouho jsem zvažovala, jestli se mám Knižní řetězovky účastnit, když už je staršího data. Nakonec jsem se rozhodla, že se zúčastním, protože se mi líbí jaké otázky jsou v ní položené a vy si o mě aspoň uděláte nějaký obrázek.
Příspěvků do knižní řetězovky bude celkem 5, vždy po 11 otázkách.



23) Žánr, který čteš nejmíň (ale chtěla bys víc)?
Nejmíň čtu asi klasické detektivky, ale že bych je chtěla číst víc to se říct nedá. Prostě čtu to, co mě baví a jsem s tím spokojená.

24) Nejvíce inspirativní kniha, kterou si tento rok četla?
Asi Hvězdy nám nepřály, byla tam spousta věcí, které mě nutily se zamyslet nejen nad knihou, ale i nad životem.

25) Oblíbená svačina ke čtení?
V mém případě určitě něco sladkého, od sušenek až po gumové medvídky :D

26) Jak často vybíráš knihu podle obálky?
Hezká nebo zajímavá obálka mě většinou zaujme. Po knize s takovou obálkou většinou šáhnu a minimálně si přečtu anotaci. Ale, že bych podle obálek knihy kupovala, tak to vážně ne. Jsem nadšená, když má kniha, kterou chci, krásnou obálku, ale beru to spíš jako bonus než požadavek.

27) Jak často souhlasíš s negativní knižní kritikou?
Já mám "syndrom spokojeného čtenáře", který vychází z toho, že v tom obrovském množství knih přednostně vybírám knihy, které mají spoustu předpokladů proto, aby se mi líbily. Díky tomu jsem ve většině případů více či méně spokojená. S negativní kritikou občas souhlasím, ale není to nějak moc často. Záleží taky na tom, kdo kritiku píše. Už mám vytipovaných několik lidí se stejným vkusem a taky podle jejich názoru občas volím knihy.

28) Co psaní negativních recenzí?
Když se mi něco nelíbí, tak to klidně řeknu. S tím problém nemám. A negativní recenze je občas i příjemné zpestření.

29) Kdy by si mohla číst v dalším cizím jazyku, který by sis vybrala?
Mě bude bohatě stačit, když se nějak vypořádám se čtením anglických knih. Začínám na tom pracovat, tak snad zvítězím já a ne angličtina :D

30) Největší knižní výzva?
Čtení knih k maturitě, kdy jsem si téměř všechny knihy nechala až do čtvrťáku. A nakonec jsem si stejně u maturity vytáhla Kytici, kde mi to čtení bylo prakticky k ničemu :D

31) Největší knižní výzva, do které se stále bojíš jít?
Ne, že bych se přímo bála. Ale už dlouho si chci přečíst Sophiinu volbu, která mi od Vánoc leží doma v poličce a pořád se k ní nemůžu dostat. Je to poměrně tlustá kniha, která je ještě mimo žánr, tak mi trvá než se k ní dostanu.

32) Oblíbený básník?
Na poezii mě neužije, takže v tomto případě žádný.

33) Kolik knih si obvykle půjčuješ v knihovně?
Jak kdy. Většinou podle toho kolik knih najdu a kolik mám času na čtení. Může to být jedna kniha, ale i třeba osm knih.

1 komentář:

  1. Aj ja mám dobrý nos na knihy, no v poslednej dobe si nechtiac vyberám aj tie zlé, ktoré sa mi potom dobre recenzujú :D :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...