sobota 6. července 2013

Předprázdninový knižní maraton: závěr


Nebudu vypisovat, co jsem za poslední dny přečetla, protože toho bylo opravdu málo a rovnou se vrhnu na závěrečné shrnutí.


Dočetla jsem:
Přečetla jsem jen tři knihy. 
Ukolébavku jsem měla rozečtenou a v rámci maratonu jsem z ní přečetla 190 stran.
Štvanice měla celkem 302 stran a Loviště 255 stran.


Rozečetla jsem:
Začala jsem číst Dvojí spravedlnost, teď jsem lehce za půlkou. Konkrétně mám přečtených 146 stran z 255.
Rekviem jsem začala číst dnes večer a dostala jsem se na stranu 90 z 326.

Zůstalo nedotčeno:
Na Bezpečný přístav se zatím nedostalo, ale snad to co nejdřív napravím.


I když jsem v maratonu nepřečetla ani zdaleka všechno, co jsem chtěla přečíst, tak jsem spokojená. Nečetla jsem protože musím, ale protože mám na čtení chuť a náladu. A to je taky hlavní důvod proč jsem svoji výzvu nesplnila. Byla spousta dní, kdy jsem na knihu neměla náladu a do čtení jsem se nechtěla zbytečně nutit. 
Abych to shrnula, tak maraton jsem splnila více jak z poloviny. Tři knihy z šesti jsem přečetla a dvě rozečetla. Celkem jsem přečetla 983 stran a i když to za dva týdny není moc, tak jsem si každou stránku užila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...