neděle 23. června 2013

Sara Shepard - Hra lží

Hra lží
Sara Shepard

Originální název: The Lying Game
Série: Hra lží
Díl: první
Nakladatelství: BB/art
Počet stran: 215
Vydání v originále: prosinec 2010
Vydání u nás:  září 2012


ANOTACE: 

Tajemství, lži a děsivé následky Měla jsem život, pro který by člověk byl schopen i zabít. Pak to někdo udělal. Nejhorší na tom být mrtvá je, že už nemáte pro co žít. Žádné líbání. Žádná tajemství. Žádné drby. Z toho by většina holek měla druhou smrt. Ale já naštěstí dostala něco, co nikdo jiný nemá – představení na přidanou – a to díky Emmě, své znovunalezené sestře, se kterou jsem se ani nestačila sejít. Emma se nyní zoufale snaží zjistit, co se mi stalo. A jediný způsob, jak to vypátrat, je být mnou – vklouznout do mého starého života a po kousíčkách ho skládat dohromady. (Goodreads)



CO NA TO ŘÍKÁM:

Od Sary Shepard už jsem četla první 4 díly Roztomilých malých lhářek, takže jsem věděla co asi mám od Hry lží čekat. Je to psané čtivě a nenuceně jako Roztomilé malé lhářky, ale přece jenom je to jiné. 
Možná někteří z vás znají stejnojmenný seriál, který se natáčí na motivy této knihy. Já osobně se na něho dívám a baví mě. A přesto, i když se na seriál dívám, tak mě kniha měla čím překvapit a upoutat, protože seriál se drží předlohy jen lehce. V knize na rozdíl od seriálu Sutton, dvojče Emmy, nežije. Vlastně by se dalo říct, že Sutton celý příběh pozoruje ze záhrobí. Tento pohled vypravěče se mi opravdu líbil a celou knihu to dělá něčím zvláštní a originální. 


HODNOCENÍ:


První díl této série je spíš seznamovací, ale přesto mě bavil a jsem zvědavá na pokračování. Odlehčený styl Sary Shepard mám ráda a začátek série Hry lží se mi líbí dokonce víc než její druhá série Roztomilé malé lhářky. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...