pátek 10. května 2013

Nakladatelský maraton (10) - Ikar


Nakladatelský maraton meme pořádané Verčou a jeho cílem je ve zvoleném pořadí vyfotit knížky z určitého nakladatelství, něco k nim napsat a článek zveřejnit. Desáté a předposlední je nakladatelství Ikar.

Od nakladatelství Ikar mám celkem 3 knihy. 
Jsou to: 
Gayle Forman - Jestli zůstanu - Goodreads
John Grogan - Marley a já - Goodreads
Nicholas Sparks - Bezpečný přístav - Goodreads

Knihu Jestli zůstanu jsem četla někdy hned potom co vyšla. A opravdu se mi líbila. Teprve nedávno jsem si ji koupila a to, když jsem tuto tenoučkou knížečku viděla v knihkupectví za 29 korun. Byl by hřích ji tam nechat. 
Knížku Marley a já mám právě rozečtenou (na horní fotce si můžete všimnou mé Minnie záložky, kterou jsem dostala od kamarádky). Už ji čtu docela dlouho. Není to proto, že by se mi nelíbila, právě naopak. Pro milovníka zvířat a pejsků jako jsem já je to pravé ořechové. Ze začátku jsem si ji šetřila, protože psí příhody mě vždycky rozesmály a tak nějak mi to zlepšilo den. Teď jsem se docela zasekla, protože se blížím ke konci, který určitě obrečím. Pořád se mi do toho nechce a tak to oddaluji, co nejvíc to jde.
Moje poslední kniha od Ikaru je Bezpečný přístav. Knížku jsem zatím nečetla, ale jsem na ni opravdu zvědavá. Netuším, jak Nicholas Sparks píše, ale filmy natočené podle jeho knih mám moc ráda. A jestli mě zaujme jeho styl psaní, tak si určitě pořídím i další knihy, které napsal. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...