středa 29. května 2013

Colors of books (3)


Colors of books je projekt, který pořádá Kristie. Smyslem colors of books je vzít všechny knihy stejné barvy, co máte v knihovně a nafotit je. Více o tomto projektu u Kristie. Jako   třetí barvu jsem si vybrala červenou. Vybrala jsem všechny odstíny červené i barvy z ní odvozené - růžovou a oranžovou.


Červených knih mám celkem 10.


Jsou to (shora):
Roztomilá malá tajemství
Roztomilé malé lhářky: NEVINNÉ
Roztomilé malé lhářky: NEUVĚŘITELNÉ
Žáby a francouzáky
Gossip girl: nechci víc než všechno
Vampýrská akademi 5: Spoutáni magií
Vampýrská akademie
Hunger Games: Vražedná pomsta
Nový měsíc
Dvojí spravedlnost





Ještě jednou všechny knihy, které se pomalu hroutí.


A už se zhroutily úplně :D


Čtyři červené knihy, kde jsou různé "příšerky", nebo-li vlkodlaci a různé druhy upírů.


Trocha romantiky, tajemství, intrik a humoru.


Jediná červená dystopie. 


Roztomilé malé lhářky a nad nimi jejich přebaly.


Červené knihy, které jsem zatím nečetla.


Moje nejoblíbenější červená trojice.


Červené paperbackové obálky.


Červené hardcover obálky.


Knižní věž.


Knižní věž shora.


Na závěr několik detailů:



5 komentářů:

  1. Krásne fotky 8) Túto farbu mám rada, ja mám v knižnici len 4 červené knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mě to zachraňují Roztomilé malé lhářky a Vampýrská akademie, jinak bych červených knih taky moc neměla :)

      Vymazat
  2. Riadne veľa ich máš :) Ja mám len dve :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...