sobota 20. dubna 2013

Colors of books (1)




Colors of books je projekt, který pořádá Kristie. Smyslem colors of books je vzít všechny knihy stejné barvy, co máte v knihovně a nafotit je. Více o tomto projektu u Kristie. Já jsem si jako první vybrala svou oblíbenou barvu - modrou. 

Knih, které mají alespoň trochu modrou obálku mám celkem 14.
Jsou to (shora dolů): 
Lev, čarodějnice a skříň; Sophiina volba; Delirium; Hunger games: Síla vzdoru; Divergence; Polibek pro Annu; Šprndy a košťata; Sukuba 4: Žár; Vampýrská akademie: Mrazivý polibek; Hvězdy nám nepřály; Poselství jednorožců: Záchrana Lilandgarie; Poselství jednorožců: Zrádné hory Dragor; Poselství jednorožců: Strážci dobra







Lepší pohled na obálky všech knih. 


Trilogie Poselství jednorožců od Michaely Burdové.


Čtyři modré knihy, ve kterých se vyskytují nadpřirozené a mýtické bytosti. 


Tři modré dystopie. 


Poslední čtveřice modrých knih. 


Mých pět oblíbených modrých knih. 


Moje modré TOP 5 podruhé. 


Detail 1


Detail 2


Všechny modré knihy na jedné hromadě se svým modrým maskotem. 

2 komentáře:

  1. Vyzerá to veľmi pekne tak vedľa seba 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to moc líbilo :) Díky článkům tohoto typu si svoje knížky tak nějak víc užiju :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...