pátek 8. února 2013

Knižní přírůstky (1)

Knižní přírůstky je projekt, který pořádá Cathy a jeho cílem je vyfotit nejnovější knižní přírůstky co máme doma. A je jedno jestli jsme je koupili, vyhráli nebo dostali.


Název: Roztomilá malá tajemství
Autor: Sara Shepard
Nakladatelství: BB/Art
Vyšlo: 30. 1. 2013
Anotace: Vrah Alison DiLaurentisové je za mřížemi a s tajemnou A je také konec. Holky si mohou po dlouhé době vydechnout, protože netuší, že se chystám navázat, kde A skončila. Plán mám připravený. Co myslíte, na koho si posvítím ze všech nejdřív? Na Hannu, Emily, Arii a Spencer. 
Vsadím se, že nebude dlouho trvat, než se děvčata zase do něčeho namočí – hlavně teď, když si myslí, že je A nehlídá. Uhodnete, do čeho se spadnou tentokrát? Nebojte se, já se pěkně přikrčím… a budu je pozorovat. S očima na stopkách přijdu na to, jaké mrchy v nich skutečně dřímou. Odhalím všechno, spolehněte se. (Goodreads)


Ve středu jsem si skočila do knihkupectví pro další díl ze série Roztomilých malých lhářek. Knížku jsem si koupila sama sobě jako takovou odměnu za vysvědčení a za zvládnutí prvního pololetí. Pochvala a motivace je důležitá :D Tento díl by neměl být pátý ( ten má vyjít 27. 3. 2013 pod názvem Hříšné), ale má to být díl 4,5. Upřímně, docela nevím co od toho čekat a proč tato knížka není zařazená do série. O to víc jsem ale zvědavá. 
Musela jsem vám na ukázku vyfotit obal knížky pod přebalem. Mě osobně se zatím líbí nejvíc z celé série. Ten barevný přechod k tmavé barvě vypadá opravdu dobře. Teď už zbývá se jen pustit do čtení, ale na to si bohužel ještě chvilku počkám. 

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálka se mi taky moc líbí :) Dělají je čím dál tím hezčí.
      Omlouvám se za smazání komentáře, omylem jsem se překlikla.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...