středa 23. ledna 2013

Patricia Briggs - Měsíční píseň

Měsíční píseň

Patricia Briggs


Originální název: Moon Called
Série: série s Mercy Thompson
Díl: první
Nakladatel: FANTOM Print
Počet stran: 283
Vydání v originále: 2006
Vydání u nás: 2009

ANOTACE:
Vlkodlaci můžou být nebezpeční, když se jim připletete do cesty, ale pokud jste opatrní, nechají vás na pokoji.
Umí se dobře skrývat před lidmi, ale já nejsem člověk. Když na ně narazím, poznám je a oni poznají mě - Mercy Thompsonovou…

Mercy má za souseda vlkodlaka, v autodílně opravuje mikrobus patřící upírovi…

Ale ani Mercy není úplně normální… a její pouto s tajemným světem nadpřirozena ji brzy dostane do pořádného průšvihu…

Mercy pracuje jako automechanička, která má zvláštní schopnost, mění se v kojota. Do její dílny přijde mladý vlkodlak Mac a požádá ji o práci. Mercy zjistí, že má Mac zajímavou minulost. Seznámí ho se svým sousedem Adamem, alfou vlkodlačí smečky. Tu noc, kdy je seznámí najde Maca mrtvého u svých dveří, utíká se podívat za Adamem a toho najde polomrtvého a navíc Adamovu dceru Jesse někdo unesl. Vydá se za smečkou vlkodlaků u kterých vyrostla, protože si není jistá jestli do útoku není zapleten někdo z Adamovy smečky.

CO NA TO ŘÍKÁM:
Měsíční píseň jsem četla v úmorném vedru u moře, tak pro mě popisovaná zima a sníh představovali něco nepředstavitelného, i když oboje dobře znám, tak ležení na pláži, když je okolo 40°C ve stínu, pobourává moji fantazii :D Ale když přehlédnu vadu, která není vada knížky, ale mě, tak ji musím hodnotit jako velice povedenou. Postavy byly zajímavé, vtipné a v rámci mezí realistické (myslím tím vlastnosti, ne nadpřirozené schopnosti). Děj byl akční, napínavý, zábavný a místy i romantický.
Líbilo se mi jak Briggs popsala život smečky a život postav ve zvířecím těle i jejich smýšlení. Možná se mi to líbilo hlavně proto, že miluju zvířata, hlavně psi a ti se vlkům docela podobají :D
Musím říct, že i u mě platí tato věta, která je napsaná na obálce: Je třeba přiznat, že Briggsová dokáže u čtenáře "vypěstovat" návyk na své knihy, takže i když je zápletka vyřešená, příběh uzavřený, tak stejně po dočtení knihy už netrpělivě očekává další.

MOJE HODNOCENÍ:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...