čtvrtek 24. ledna 2013

Jeaniene Frost - Jednou nohou v hrobě

Jednou nohou v hrobě

Jeaniene Frost


Originální název: One Foot in the Grave
Série: Noční lovci (Night Huntress)
Díl: 2
Nakladatelství: FANTOM Print
Počet stran: 240
Vydání v originále: 2008
Vydání u nás: 2012

ANOTACE:
Poloviční upírka Cat Crawfieldová je nyní zvláštní agentkou pracující pro vládu s cílem zbavit svět nebezpečných nemrtvých. Stále využívá vše, co ji Bones, její přitažlivý a nebezpečný bývalý přítel, naučil. Když se ale Cat stane cílem nájemného vraha, jediný, kdo jí dokáže pomoci, je upír, jehož opustila. Jeho blízkost v ní probouzí všechny dřívější pocity, od adrenalinu z boje bok po boku proti upírům, až po spalující vášeň. Avšak odměna vypsaná na její hlavu - hledaná: mrtvá či nemrtvá - znamená jediné. Její přežití závisí na spolupráci s Bonesem. A jakkoli se Cat snaží udržet jejich vztah na profesionální úrovni, pomalu jí dochází, že touha přetrvává. A že ji Bones tentokrát už odejít nenechá.

CO NA TO ŘÍKÁM:
Po Dokonalém páru, kde nebylo moc akce jsem potřebovala něco, čemu akce opravdu nechybí a spíš si říkáte, že by to mohlo být i pomalejší. A to bezesporu Jednou nohou v hrobě je. Knížku jsem četla už minulý týden, ale nedostala jsem se k tomu, abych se s vámi o ni podělila.
Je to opravdu povedené pokračování prvního dílu Nočních lovců. Hrozně jsem se těšila na to, jak to všechno bude dál, po takovém konci jako je v Napůl cesty do hrobu. A trochu jsem se bála, že když se na knížku, tak těším, tak mě zklame. Naštěstí se to nestalo a strávila jsem s ní krásných 24 hodin, protože dýl mi nevvydržela. Jeden večer jsem začala číst a druhý večer jsem odkládala přečtenou knížku na noční stolek.
Nechci nic říkat k ději, protože, pak už by nebylo takové potěšení knížku číst. Jediné co prozradím je to, že je tam spousta skvělých postav. Bones je pořád stejně sexy a Cat má hrozně super tým. No však přečtěte si to sami ;)

MOJE HODNOCENÍ:
Dávám 5 hvězdiček. Frostová opravdu umí psát. A já neustále odolávám, jestli mám začít číst První rudou kapku, která ale navazuje až někdy na čtvrtý díl Nočních lovců. Nechci to mít naspoilerované. Ale jak odolat tomuto stylu psaní? Naštěstí si vždycky "ucpu pusu" nějakou jinou knížkou :D





Zdroj: Goodreads

1 komentář:

  1. Pekná recenzia 8) Na tento diel sa moc teším, 1tka bola úžasná! 8)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...